Market-Akatemian puitteissa Prisma-johtotiimeille järjestetään tänä vuonna yhteensä neljä valmennuspäivää, keväällä 2 x 1 päivää ja syksyllä 1 x 2 päivän valmennus. Market-Akatemian vuoden teemat Laadun Kolmiloikka, tavoitteellinen myynnin johtaminen ja uudistuvat liikeideat ja konseptit tulevat näkymään ajankohtaisissa valmennuksissa.
Muista myös laittaa kalenteriisi teemalliset Teamsit 7.9. ja 24.11. klo 12-13.
Valmennuksen tavoite ja sisältö:
Valmennusten ja Teema-Teamsien tavoitteena on varmistaa marketkaupan kilpailustrategian toimeenpanoa sekä tukea jatkuvan parantamisen ja päivittäisjohtamisen kautta myynnin ja asiakaskokemuksen laadukasta johtamista liikeidean ja konseptien mukaisesti. Syksyn Teema-Teamseissä ja valmennuspäivissä keskitytään vahvasti kilpailustrategian edistämiseen ja varmistamiseen yhteisesti sovittujen mallien ja johtamiskäytänteiden sekä parhaiden käytänteiden kautta. Tätä lähestytään mm. Ruoan verkkokaupan kokonaisuuden, KAMU-laitteen ja sen sovelluksien sekä Asiakaspolku 3.0 osalta. L3L osalta mittaamisen kokonaisuus, kuormanpurku ja fiksaaminen ovat pääteemoja. Lisäksi näitä kaikkia syksyn teemoja tulee läpi leikkaamaan Tavoitteellinen myynnin johtaminen. Valmennuksien keskeinen ja tärkeä osa on myös jakaa parhaita käytänteitä, hyviin suorituksiin johtaneita toimintatapoja sekä oppia omista ja kollegan virheistä. Syksyn valmennus koostuu kaikkien johtotiimien yhteisestä päivästä sekä roolikohtaisesta toisesta päivästä.