Minulla on pitkä kokemus asiakaskokemuksen kehittämisestä, ihmisten ja osaamisen johtamisesta sekä kaupan alan transformaatio ja muutosjohtaminen ovat erityisen lähellä sydäntäni. Tulevaisuuden ennakointi on tärkeää, jotta osaamisen kehittämisen konseptit ja mallit tukevat liiketoimintaa ja arjen tekemistä. Itse erityisesti inspiroidun johtamisen kehittämisestä, hyvän johtamisen edellytysten mahdollistamisesta, jotta esihenkilötyö vastaa paremmin alati muuttuviin työntekijä- ja asiakastarpeisiin.
Vastaan työssäni strategisesta osaamisen ja johtamisen sekä kulttuurin viitekehyksistä ja yhteisistä konsepteista.
Ydinosaaminen
- Henkilöstön ja osaamisen kehittäminen
- Johtaminen ja esihenkilötyö
- Kaupan alan transformaatio ja muutosjohtaminen
- Asiakaskokemuksen kehittäminen