Sosiaalisen median kehitykseen erikoistuneen LM Somecon varatoimitusjohtaja Maarit Niemelä luo katsauksen sosiaalisen median nykytilanteeseen – erityisesti koulutuksessa keskitytään koronatilanteeseen, joka valjasti sosiaalisen median ennennäkemättömällä tavalla erilaisten palveluiden kriisi- ja asiakasviestinnän sekä taktisen markkinoiden välineeksi. Tilanteen kehitystä konkretisoidaan esimerkein ja pohditaan myös sitä, miten sosiaalinen media millaisia resursseja ja tahtotilaa sosiaalisen median valjastaminen markkinoinnin tehotyökaluksi vaatii sekä johdon että toimipisteiden tasolta.
Webinaari kestää puolitoista tuntia ja sen aikana ja jälkeen voi esittää kysymyksiä. Webinaari taltioidaan, eli sen pariin voi palata myöhemminkin. Mikäli et pääse katsomaan webinaaria sen toteutusajankohtana, voit silti ilmoittautua ja katsoa tallenteen jälkikäteen.
Webinaarin sisältö on räätälöity yhdessä S-ryhmän asiantuntijoiden kanssa.